Bridge Magazine is het enige magazine voor alle leden van de Nederlandse Bridge Bond. De lezers zijn fanatieke bridgers die graag op de hoogte zijn van wat zich in de bridgewereld afspeelt, de speltactieken beter onder de knie willen krijgen en veel oefenen om beter te worden in het spel.
Bereik de juiste doelgroep voor je merk of product
Groot bereik via magazine en nieuwsbrief
Bridge is betrouwbaar en inspireert de lezers
Doelgroep van Bridge
geslacht vrouw
1%
leeftijd 45 -65+ jaar
1%
Interesse in kunst, musea en cultuur
1%
Gaat op reis in het buitenland
1%
Het magazine wordt gelezen door actieve senioren tussen de 50 en 75 jaar. Ze bevinden zich in een hoge welstandsklasse, wat zich uit in een luxe en Bourgondische levensstijl. De actieve senioren hebben naast bridge bovengemiddeld interesse in kunst, musea, wetenschap, cultuur en klassieke muziek. Ze reizen veel en het hele jaar door, gaan graag wandelen en fietsen en bezoeken regelmatig toneelvoorstellingen en musicals.
Blader door het magazine
Het maandelijkse magazine biedt de bridgers nieuws en achtergrondinformatie uit de bridgewereld, interviews, uitleg over speltactieken en veel spellen om mee te oefenen waardoor het blad vaak meerdere keren wordt gelezen. Gemiddeld is de leesduur 2 uur en 50 minuten per uitgave.
Cijfers print
Uitgaves per jaar
1x
oplage magazine
1k
Leden Bridgebond
1k
Het aanbod
Er zijn verschillende manieren om te adverteren. Wij maken graag in overleg een gepaste campagne. Neem hiervoor contact op met Jeroen.vanderlinden@bcm.nl +31 (0)6 86 80 88 03
Facebook Met 4.553 volgers op Facebook hebben we een groot bereik. De volgers zijn erg betrokken; informatie en tips zorgen voor veel interactie op Facebook.